LT EN
Susisiekite su mumis
VARIKLIO DIAGNOSTIKOS CENTRAS Dėmesio! 2013m. Birželio 10 - 15 dienomis išvykstame į Vokietijoje organizuojamą seminarą todėl, dėl registracijos prašome skambinti tik vidiniuose tinklapio puslapiuose nurodytais telefonais
Servisas Veiverių g. -, LT , Ofisas Islandijos - skambinkite paaiškinsime, kaip mus rasti žodžiu. Navigacijoms ir žemėlapiams trūksta tikslumo. P.S. Jeigu ilgai neatsiliepiame galite rašyti sms. Perskambinsime, kai tik galėsime, nes kartais tenka su klientais prakalbėti ir po pusę valandos. Iki malonaus! Dėmesio norintys patikrinti automobilį rugpjūčio 23-27 dienomis rašykite sms arba užklausos formoje, nes dalyvaujame Tarptautinėje autoverslo parodoje Rusijoje, todėl negalėsime konsultuoti ar patarti. Visą info dėl priėmimo išsiųsime sms
Tel. nr.: Nevisada galime atsiliepti iš karto, tad skambinkite ne vieną kartą... KOLEGŲ TELEFONAI NE MŪSŲ AUTOSERVISE - Chiptiuningas.lt
El. p.: info@varikliodiagnostika.lt
Mob. nr.: VISI MEISTRŲ TELEFONAI NURODYTI VIDINIUOSE PUSLAPIUOSE - DAUG MEISTRŲ - KIEKVIENAS ATSAKINGAS UŽ SAVO SRITĮ - SKAMBINKITE TIESIAI TAM KURIS ŽINO JŪSŲ PROBLEMĄ GERIAUSIAI

H2O

VANDENILIO GENERATORIUS AUTOMOBILIUI

HHO VANDENILIO DUJOS AUTOMOBILIUI

Pirma mašina padaryta - Renault Laguna 2000 metų - 2.0 Benzinas - kuro sąnaudos trąsoje nuo devynių litrų iki septynių litrų benzino šimtui kilometrų. Rezultatas mieste vienu litru mažesnis. Trąsoje važiuota 130km/h greičiu. Rezultatas yra, tačiau viskas ne iškarto pavyko. Reikėjo truputį pasukti galvą, nes tik pastačius vandenilio įrangą, generatorius labai kaito ir distiliuotas vanduo labai putojo... Tačiau dabar viskas OK.

Sekantis bandymas bus su dyzeliniu automobiliu. Apsilankykite vėliau ir stebėkite, kas bus su dyzeliniu automobiliu - jeigu ir čia viskas pasiteisins, bus smagu pasiūlyti ir jums visa tai mielieji...

Planuojame parašyti studiją apie vandenilinę įrangą - tokią, kokios nerasite jokiose knygose ar virtualioje erdvėje. Vandenilio generatorius automobiliui

Vandeniliniai automobiliai: mirusio arklio varymas
 
Europos Komisija tampa panaši į išlaidžių fantastų mėgėjų ratelį. Eurobiurokratai pasiūlė investuoti beveik pusę milijardo eurų į mokslinius vandeniliu varomų automobilių tyrimus, nors patys pripažino, jog dar visiškai neaišku, ar būtent šios technologijos bus naudojamos ateities transporte.
Europos Komisija (EK) pasiūlė 470 mln. eurų iš bendro bloko biudžeto per ateinančius šešerius metus panaudoti vandeniliu varomų automobilių moksliniams tyrimams. Privatus sektorius turėtų investuoti maždaug tokio pat dydžio sumą.

Komisija pareiškė besitikinti, kad ši partnerystė paskatins vandenilio technologijų vystymąsi ir atėjimą į komercinę sritį tarp 2010 ir 2020 metų.
EK ateities vizijas sieja su vandeniliu varomais automobiliais todėl, kad šie mažai teršia aplinką ir visiškai neišmeta anglies dvideginio dujų.

„Svarbiausias Europos uždavinys - saugoti energijos išteklius kovojant su klimato pasikeitimais ir tausojant aplinką. Tokios technologijos, kaip kuro elementai ar vandenilis, gali padėti tai padaryti“, - pareiškė mokslo sritį kuruojantis komisaras Janezas Potocnikas.

Panašu, jis yra didelis Žiulio Verno ar Artūro Klarko gerbėjas. Vandenilio manija apėmusi ir jo kolegas - taip stipriai, kad nežiūrima nei į realybę, nei į pinigus. Štai pramonės komisaras Guenteris Verheugenas pripažino, jog nėra garantijų, kad vandeniliniai automobiliai bus sėkmingas sprendimas, tačiau pareiškė esąs įsitikinęs, jog į šias technologijas verta investuoti.

„Aš visiškai nesu tikras, kad vandenilinis automobilis yra ateities automobilis“, - neslėpė jis. „Tačiau tai daug žadanti technologija, ir svarbu, kad ji būtų išplėtota“.

Perfrazuojant anekdotą apie poručiką Rževskį galima pasakyti: „Ech, Europos Komisija, Europos Komisija. 470 milijonai eurų ten, 470 milijonai eurų šen...“ Išties, ką reiškia tie pinigai, kai juos galima semti rieškučiomis.

EK pasiūlė standartizuoti vandenilinių automobilių gamintojų taisykles, kad būtų suvienodintos itin skirtingos nacionalinės taisyklės, kurios didina tokių automobilių plėtojimo kaštus. Be to, sukūrus vieningą sistemą, neva būtų užtikrintas tokių automobilių saugumas.

Be to, tai neva padidintų sveiką gamintojų konkurenciją ir leistų jiems lengviau parduoti savo vandenilinius automobilius Europos Sąjungos rinkoje.

Deja, nepanašu, kad nuo tokių planų akys sužibėtų gamintojams. Vargu ar jie puls prie vandenilinio automobilio projekto taip beatodairiškai, kaip tai padarė Komisija. Panašius modelius kai kurios Europos automobilių milžinės iš tiesų vysto, tačiau - bent kol kas - daugiau reklamos tikslais. Kiek truks tas „kol kas“, ir ar apskritai jis kada nors baigsis, nežino niekas.

Bene taikliausiai Komisijos fantazijas apibūdino Europos Parlamento (EP) narys Claudes Turmes, Žaliųjų frakcijos/Europos laisvojo aljanso pirmininko pavaduotojas.

„Gaila, kad EK švaisto laiką bandydama rykšte paraginti judintis mirusį vandenilinių automobilių arklį. Net gamintojai atmetė mintis, kad ši technologija įsigalios artimiausioje ateityje“, - pareiškė jis.

Taigi, net žalieji supranta, kad svajonės apie vandeniliu varomus automobilius turi būti vadinamos tik svajonėmis. O dabar didžiausia svajonė - išgirsti, kaip apie vandenilio technologijas automobiliuose diskutuos mūsų šalies Seimo nariai, mat EK pasiūlymui dėl tokių modelių ateities turi pritarti ir EP, ir Sąjungos narės...
Jūsų vardas:

El. paštas:

Antraštė:

Žinutė:


Patvirtinimo kodas