TURBINŲ CECHAS LT

TURBINU REMONTAS VARIKLIO DIAGNOSTIKOS CENTRAS

Su tikra garantija, o ne popieriaus lapu…

1. Dėmesio! Užsiimame turbinų remontu tik tuo atveju, jeigu reikalingas kokybiškas turbinos remontas važinėjimui sau, o ne pardavimui.

2. Garantiją duodame visada, jeigu remontas atliekamas pagal visas turbokompresoriaus remonto taisykles, kurių daugelis nesilaiko…

3. Turbinos remontas su garantija – popierinė ar reali? Info čia: www.turbinuservisas.lt

Registruokis iki 22.00 h + Nemokama maloni konsultacija

turbinu SERVISAS
TURBINŲ SERVISAS VILNIUJE KAUNE KLAIPĖDOJE

Sugedo turbina? Ką privaloma žinoti?

a) Norint užtikrinti geras turbinos darbo sąlygas, nepakanka vien nuimti ir pastatyti turbiną.

b) Reikia surasti, priežąstį, dėl ko turbina sugedo.

c) Turbinos nuo senumo sugenda be galo retai.

d) Tik surastos ir pašalintos turbinos gedimo priežąstys garantuoja, kad ji nesuges pravažiavus keletą tūkstančių kilometrų.

e) Visi, kas remontuoja turbinas duoda garantiją turbinai, o mes duodam garantiją, kad visos priežąstys, galinčios sugadinti turbiną, po jos remonto, yra pašalinamos mūsų remonto centre – tai reiškia, kad nuo mes turbinų gedimus šaliname nuo A iki Z .

PROFESIONALUS TURBINŲ SERVISAS

Dirbame tiek su pavieniais meistrais, tiek su didžiaisiais autoservisais. Taip pat padedame tiems kurie turi keletą įrankių ir noro atlikti turbinos montavimo darbus savo namuose ar garaže. Vieno dalyko reikalaujame visada – netaupom ten kur negalima – nei laiko, nei darbo pastangų (jeigu darome viską patys)

Kaip suprasti, kada automobilį atidavėte profesionalamas?

Daugelis vairuotojų vairuojančių automobilius, kuriuose įmontuota turbina, net nenutuokia, kad pagrindinė turbinos gedimo priežąstis yra nežinojimas kaip reikia prižiūrėti ir eksploatuoti automobilį su turbokompresoriumi.

20 metų patirtis turbodyzelinių variklių ir turbinų remonte

Turbinų remontas Kaune Vilniuje Klaipėdoje – geriausias jūsų pasirinkimas. Mes žinome, ką ir kodėl darome. Dirbame taip, kad reikalui esant, galėtumėte apie mus papasakoti savo draugui ar bičiuliui tik su geriausiais atsiliepimais…

1. Kompresoriaus sraigė

2. Turbinos korpusas

3. Žiedai

4. Sudūrimo žiedas

5. Turbinos sraigė

6. Sandarinimo žiedai

7. Turbinos sparnuotė

8. Slydimo guoliai

9. Atraminiai slydimo guoliai

10. Kompresoriaus sparnuotė

11. Veržlė

TURBINOS REMONTAS – NUO KO PRADĖTI?

Turbokompresoriaus remontas prasideda visų pirmiausia nuo variklio techninio stovio įvertinimo ir jo mechaninės apžiūros. Tam reikalui gali pasitarnauti ir pradinė kompiuterinė variklio diagnostika Po to seka pačios turbinos apžiūra tiek iš išorės, tiek iš vidaus.

Ieškome turbinos gedimo priežąsties

Šiuolaikiniuose varikliuose viskas taip susiję, kad būtina pirmiausia įsitikinti, kur turbinos gedimo priežastis – ar pačiame turbokompresoriuje, ar jo gedimo priežastis slypi pačiame variklyje.

Tikriname viską aplink variklį

Ir visgi, jeigu gedimo priežastis pačiame kompresoriuje, jums telieka džiaugtis – turbokompresorius pagamintas iš tokio metalo (aliuminio, špižiaus ir plieno), kuris laikantis visų technologinių reikalavimų remontuojasi ir tikrai patikimai.

Kitas reikalas, jeigu pastebime, kad kaltininkas – nusidėvėjęs ar defektuotas variklis, kuriam gresia neužilgo kapitalinis remontas

Daugiau apie tai kaip vyksta turbinų restauravimas ir remontas skaitykite čia http://www.turbinuservisas.lt

Šiandien įmanomas praktiškai bet kurios turbokompresoriaus dalies keitimas. Taip galima šį gana brangų daiktą kapitaliai suremontuoti ir jeigu variklio būklė tvarkinga, turbokompresorius tarnaus ilgiau nei variklis.

Tiems kurie norėtų žinoti, kaip vyksta turbinos restauravimo procesas pabandysime jį išanalizuoti paeiliui:

1. Pirmiausiai turbina išardoma:

2. Po pirminės apžiūros nustatoma, kuri turbinos dalis turi pažeidimų. Šiuo atveju turime pažeistą turbokompresoriaus turbinos dalį.

Jeigu matome, kad kažkokia metalo šukė pažeidė turbinos sparnuotę, todėl turėsime ją pakeisti nauja, nes jos neįmanoma sutvarkyti.

Sandėlyje turime daug ivarių atsarginių dalių, todėl čia problemų tikrai nekils.

3. Trečias etapas, tai visų turbinos sudedamųjų dalių valymas smėliasrove

4. Ketvirtas – visų tepimo kanalų valymas ultragarsu ir jų plovimas po aukštu slėgiu

5. Penktas etapas – tai visų turbinos sudedamųjų dalių defektacija, matavimas su tam skirta specialia įranga

6. Kartais be remkomplekto, reikia pakeisti ir rotorių. Taigi visos reikalingos detalės paruošiamos surinkimui.


7. Turbinos surinkimas: Kartridžas surinktas ir statomas į Turbotechnics stendą. Šiame stende prie kartridžo pajungiams karšto tepalo padavimas po atitinkamu spaudimu.

Rotorius sukamas suspaustu oru, kuris gali jį įsukti iki 250.000 sūkių per minutę. Praktiškai didžioji dalis turbinų neįsisuka iki tokių sūkių, tačiau stendas tokiu būdu leidžia nustatyti mažiausią disbalansą – didžiausiais sūkiais bet kuriai turbinai.

Disbalanso parodymai, priklausomai nuo sūkių, matomi stendo displėjuje grafiškai ir jais remiantis atliekamas balansavimas iki tam tikrų parametų atitikimo.

8. Po balansavimo išbalansuotas rotorius statomas į kriauklę. Po vestgeito sumontavimo ir jo sukalibravimo, turbokompresoriaus remontą galima laikyti baigtu.

GARANTIJA TURBINOS RESTAURAVIMUI

Norint garantuoti užtikrintą ir ilgalaikį turbinos darbą, neužtenka vien tik suremontuoti turbokompresorių ir jį sumontuoti.

Ilgalaikį turbinos darbą gali garantuoti tik tie meistrai, kurie gerai išmano pačio variklio veikimo principą, turi patirties remontuojant variklius ir žino jų gedimus.

Reiktų žinoti ir tai, kad 90 procentų turbinų sugenda dėl variklio kaltės, visa kita, tai turbininio variklio eksploatavimo ir priežiūros žinių trūkumas ir atitinkamų taisyklių nepaisymas.

TURBINŲ REMONTAS KAUNAS VILNIUS KLAIPĖDA

Paskutinė naujienos, kurias pristato Audi ir Volkswagen koncernas yra tokios, kad šis koncernas planuoja savo automobilių gamybą ateityje tik su turbininiais varikliais. 

Planuose – visiškai nebegaminti atmosferinių variklių. Benzininiai varikliai su dviem turbinom 1.4 TSI su kombinuotu turboįputimu ir 2.0 TDI išvysto  arba 150 arba 170 arklių galią. Turbovariklis 2.0 TFSI 200 arklio galių.

Taigi planai pilnai logiški – variklis turbinų pagalba  žymiai ekologiškesnis, ekonomiškesnis ir turi daugiau galios prie tos pačios arba mažesnės automobilio masės.

Žiūrint į ateitį naujausios technologijos leis pasiekti dar daugiau projektuojant variklius su turbinomis. Turbinų remontas taip pat nestovi vietoje. Staklės ir stendai, kuriuos šiuo metu naudoja turbinų remonto dirbtuvės taip pat smarkiai tobulėja reaguodamos i naujausias turbinų gamybos technologijas.