PASKIRSTYMO DIRŽELIO KEITIMAS
Keletas sakinių nuo mūsų Variklio Diagnostikos Centro kolektyvo:
Ateina laikas, kai kiekvieno vairuotojo galvoje kyla klausimas :
- Kažin kaip reikalai su mano automobilio variklio pagrindiniu diržu? Gal jau laikas būtų pasikeisti?
Paskirstymo diržo keitimas nėra pats pigiausias darbas, kurį privalo atlikti savo automobilį mylintis vairuotojas. Mūsų patarimas būtų paprastas ir labai logiškas.
Jeigu gamintojas savo techninėje charakteristikoje nurodo, jog diržo keitimas turi būti atliekamas po 80.000 (tūkstančių) kilometrų, tai nebūtina laukti tos paskutiniosios valandos. Kaip manote Jūs?
Čia lygiai tas pats, kas su pilnai sintetiniais tepalais galite važiuoti 15000-20000 kilometrų ir atseit nesukti sau galvos. Remontuodami ir darydami variklio kapitalinius remontus, prisižiūrime tiek susikoksavusių nešvarumų tepimo sistemoje, kad naujais tepalais ir filtrais galima būtų važiuoti ne daugiau kaip 500 kilometrų.
P.S. Jeigu meistrai neatsiliepia, skambinkite antrą ir trečią kartą.
Nes susimaišę su visais nešvarumais jie pasidaro tokie patys, kaip po 10000 kilometrų. Panašiai situaciją galima apibūdinti ir apie diržus. Jei parašyta keisti kas 80000 km. - keičiam kas 60000 km .Jei jau atliekam tokį automobilio techninį aptanavimą, tai nepagailim pinigų diržo, įtempėjo ir parazitinų guolių užtikrintai kokybei. Priešingu atveju geriau iš viso nekišti rankų prie šio reikalo.