DYZELINIU KURO SIURBLIU REMONTAS
DYZELINIU SIURBLIU REMONTAS KAUNE VILNIUJE KLAIPĖDOJE
Pagrindiniai požymiai, kad turite dyzelinio kuro siurblio gedimą, kai net nereikalinga autodiagnostika :
1.Padidėjęs dūmingumas – balti tiršti dūmai su nesudeginto kuro kvapu
2. Sunkiai kuriasi karštas variklis
3. Pulsuoja apsukos
4. Automobilis neima sūkių paspaudus gazo pedalą
5. Gali sunkiai kurtis ir šaltas, bet tai būna gerokai rečiau
PAGRINDINIAI DYZELINIŲ KURO SIURBLIŲ GEDIMAI
a) Problemos su dyzelinio kuro siurblio aukšto slėgio elektromagnetiniu vožtuvu
b) Sugenda elektroninis siurblio valdymo blokas
c) Blogai veikia ankstinimo reguliavimo vožtuvas
d) Elektromagnetiniu vožtuvų pagalba yra valdomas paduodamas kuro kiekis ir kampas, kuriuo ankstinamas kuro mišinio įpurškimas.
VDC CENTRAS
P.S. Jeigu meistrai neatsiliepia, skambinkite antrą ir trečią kartą.
Šiuos elektromagnetinius vožtuvus prižiūri ir juos valdo kuro siurblio elektroninis valdymo blokas ir jeigu jis sugenda, siurblio atliekamas darbas lygus nuliui: mašina nesiveda - gali gesti - gali netraukti - gali pulsuoti apsukos - gali nereaguoti į akseleratorių.
Informacija apie skirstomojo tipo dyzelinius kuro siurblius
Rūšys:
Vienplunžeriniai
Rotoriniai
Vienplunžeriniai:
Sandara – plokštelinis kuro tiekimo siurblys, didelio slėgio siurblys, apsisukimų reguliatorius, įpurškimo momento reguliatorius, gesinimo ir korekcijos mechanizmai.
Plokštelinis kuro siurblys – paima dyzeliną iš dyzelino talpyklos ir paduoda su kiekvienu siurblio apsisukimu pastovų kiekį kuro į siurbio vidinę dalį.
Dyzelinas siurblio viduje patenka suspaudimo momentu, jį spaudžiant plokštelėms į siurblio vidinę dalį. |Prie to paties kuras patenka ir prie slėgio reguliavimo vožtuvo. Šis keičia slėgį, kuris priklauso nuo patekusio kuro kiekio.
Egzistuoja tam tikras parametras, kurį pasiekus šio vožtuvo plunžeris atsidaro tiek, kad dyzelinas galėtų sugrižti į siurbiamąjąj pusę. Jeigu dyzelino slėgis neatitinka šio nustatyto parametro, nupylimo anga uždaroma. Kuro slėgis siurblio viduje tiesiogiai proporcingas variklio sūkiams.
Dar reiktų paminėti, kad slėgio reguliavimo vožtuvas ir nupylimo droselio veikimas tarpusavyje yra suderintas ir tai leidžia dyzelinio kuro siurbliui tvarkingai nusiorinti ir tokiu būdu aušintis.
Taigi išsiaiškinome, kad dyzelinį kuro siurblį sudaro žemo ir aukšto slėgio siurblio mechanizmai. Dabar apie aukšto spaudimo kuro siurblio dalį, kurį sudaro:
Rotoriniai skirstomojo tipo kuro siurbliai:
a) Korpusas
b) Hidraulinė galvutė su kumšteliniu žiedu
c) Maitinimo siurblys
d) Įpurškimo momento reguliatorius
e) Pavaros velenas
f) Sūkių dažnio reguliatorius
Ruošiama papildoma informacija, tad kai apsilankysite dar kartą turėsite dar daugiau žinių apie dyzelinius kuro siurblius ir apskritai apie kuro siurbliu remontą bei gedimų pašalinimo kainas...
Kartu, mes galime įveikti bet kokį automobilio gedimą!
P.S. Norite daugiau galios ir mažesnių kuro sąnaudų? Mūsų CHIP TIUNINGAS jau startuoja!
Variklio diagnostikos centro specializacija apima šias sritis:
DYZELINIŲ VARIKLIŲ DIAGNOSTIKA