Kaip DPF-FAP (kitaip vadinamas – suodžių filtras ) filtrų problemos gali sukelti variklio problemas?


Virtualioje erdvėje galima rasti be galo daug informacijos apie tai, kaip galima išspręsti brangiai kainuojančių filtrų, kitaip dar vadinamų KIETŲJŲ DALELIŲ FILTRAIS, problemas.

Tačiau visų pirma mieleiji reikia išsiaiškinti, kokie YRA pagrindiniai simptomai, pagal kuriuos galima nuspręsti, kad tikrai jums reikalingas naujas filtras, o kada geriau atliktas dpf filtro išjungimas programiškai – perprogramavimas.

Kaip sužinoti ar užsikimšęs suodžių filtras?

  • 1. Sumažėjusi trauka – vienas iš simptomų, rodančių, FAP/DPF filtras tinkamai nebeatlieka savo funkcijos
  • 2. Dingusi trauka – antras dažniausiai pasitaikantis rodiklis kietųjų dalelių filtrų gedimuose
  • 3. Automobilis nebeužsikuria – visiškai užsikimšus išmetimo sistemai, užvesti automobilį nėra jokių šansų
  • 4. Automobilis važiuoja šaltas puikiai, pašilus varikliui dingsta trauka, pavažiavus keletą kilometrų užgęsta

Tai yra patys pagrindiniai simptomai, kuriuos gali pajausti netgi nepatyręs vairuotojas, tačiau nustatyti ar reikia atlikti dpf / fap programavimą arba turtingesniems vairuotojams – naujo kietųjų dalelių filtro pirkimą, visų pirma reikia nustatyti dėl ko ši kietųjų dalelių sulaikymo sistema sugedo.

KLAUSIMAS Nr.1

Kodėl užsikimšo dpf filtras?

Todėl, jeigu atlikta tik kompiuterinė diagnostika, (apie jos atlikimo niuansus pravartu būtų paskaityti spustelėjus šią nuorodą autodiagnostika ) tai stačia galva šokti programuoti ar keisti filtrą būtų nevisiškai, o absoliučiai kvaila!

Labai įdomu yra tai, kad automeistrai pradeda darytis panašūs į kai kuriuos bendrosios praktikos gydytojus ( jokiu būdu nenorime nieko įžeisti). Ką tai reiškia? Ogi tai, kad problema sprendžiama šalinant pasekmes, o ne ieškant priežąsčių.

KLAUSIMAS Nr. 2

Ar tikrai užsikimšęs suodžių filtras nėra tik kitų gedimų pasekmė?

Tai ypač liečia dpf-fap filtrų išjungimą. Žinoma dpf-fap filtro išjungimas automobilio tikrai nesugadins, tačiau ar tikrai nėra kitų rimtesnių problemų variklio skyriuje, dar reiktų atidžiai pasiaiškinti…

Tikimybė, kad filtras užsikimšo dėl didelės ridos yra 7 % iš 100 %

Vienintelis dalykas, dėl ko gali sugesti dpf fap FILTRAVIMO sistema savaime, be papildomų gedimų variklio skyriuje, tai pasibaigęs filtro tarnavimo laikas dėl didelio kilometražo arba dėl to, kad buvo važiuojama trumpais atstumais ir variklio valdymo blokas neatliktavo savarankiškos dpf-fap filtro regeneracijos.

KLAUSIMAS Nr. 3

Ką gali sugadinti užsikimšęs dpf filtras?

Tačiau egzistuoja eilė grandininių reakcijų, kurias gali sukelti toks dpf-fap filtro sistemos gedimas. Čia neišsiplėsdami paminėsime pagrindines dvi:

A) Pirma – išmetimo sistemos gedimas – tai smūgis variklio turbinai (apie turbinų gedimus skaitykite spustelėjus šią nuorodą turbinu remontas)

B) Antra – fap-dpf filtrų regeneracijos funkcijos sutrikimas – gali sąlygoti variklio užkalimą tam tikriems automobilių modeliams.

PAMIRŠKITE VISKĄ, KĄ LIG ŠIOL GIRDĖJOTE APIE DPF/FAP FILTRUSDPF/FAP – VALYMAS ARBA NAUJOS KARTOS IŠPROGRAMAVIMAS. TAI NAUJAUSI PROBLEMOS SPRENDIMO BŪDAI WWW.DPFFILTRAS.LT – SPAUSK ČIA >>>