LT EN
Susisiekite su mumis
VARIKLIO DIAGNOSTIKOS CENTRAS Dėmesio! 2013m. Birželio 10 - 15 dienomis išvykstame į Vokietijoje organizuojamą seminarą todėl, dėl registracijos prašome skambinti tik vidiniuose tinklapio puslapiuose nurodytais telefonais
Servisas Veiverių g. -, LT , Ofisas Islandijos - skambinkite paaiškinsime, kaip mus rasti žodžiu. Navigacijoms ir žemėlapiams trūksta tikslumo. P.S. Jeigu ilgai neatsiliepiame galite rašyti sms. Perskambinsime, kai tik galėsime, nes kartais tenka su klientais prakalbėti ir po pusę valandos. Iki malonaus! Dėmesio norintys patikrinti automobilį rugpjūčio 23-27 dienomis rašykite sms arba užklausos formoje, nes dalyvaujame Tarptautinėje autoverslo parodoje Rusijoje, todėl negalėsime konsultuoti ar patarti. Visą info dėl priėmimo išsiųsime sms
Tel. nr.: Nevisada galime atsiliepti iš karto, tad skambinkite ne vieną kartą... KOLEGŲ TELEFONAI NE MŪSŲ AUTOSERVISE - Chiptiuningas.lt
El. p.: info@varikliodiagnostika.lt
Mob. nr.: VISI MEISTRŲ TELEFONAI NURODYTI VIDINIUOSE PUSLAPIUOSE - DAUG MEISTRŲ - KIEKVIENAS ATSAKINGAS UŽ SAVO SRITĮ - SKAMBINKITE TIESIAI TAM KURIS ŽINO JŪSŲ PROBLEMĄ GERIAUSIAI

BMW DIAGNOSTIKA

BMW DIAGNOSTIKA IR REMONTAS

VIENOSE PROFESIONALIOSE RANKOSE

PILNA BMW VARIKLIO ir ELEKTRONIKOS DIAGNOSTIKA:

Dėmesio! Jeigu pasukate raktelį, o variklis nerodo jokių gyvybės ženklų, tai  kol dar niekas Jums „nepatarė“ daryti BMW ar kitokios markės automobilio  variklio kapitalinio remonto, atvažiuokite pas mus, nes pirmiausiai tai gali būti visai kitokio pobūdžio gedimas. Yra daug kartų tekę suremontuoti starterį jau po kapitalinio variklio remonto arba pakeisti akumuliatorių, kai pas klientą stovi jau pakeistas pagrindinis variklio valdymo blokas.

Todėl prieš priimdami sprendimą, ką daryti nepagailėkite ir nepataupykite profesionaliai Bmw diagnostikai, kuri jau atliekama ne tik Kaune, bet ir Vilniuje.

VARIKLIO DIAGNOSTIKOS CENTRAS ATLIEKA BMW AUTO DIAGNOSTIKĄ

VISIEMS BMW MODELIAMS NUO 1992 IKI 2017 METŲ 

ROBERTAS VDC VADOVAS KAUNE

+370 698 73433

BMW AUTOMOBILIU REMONTAS kaune ir vilniuje

RENATAS VDC VADOVAS VILNIUJE

+370 696 66621

BMW SERVISAS KAUNE IR VILNIUJE


Mechaniniai bmw ir kitų  variklių gedimų nustatymo metodai:

Jeigu variklis sunkiai užsiveda, bet alkūninis velenas dar sukasi,

dažniausi tokios variklio būklės gedimai būna štai tokie:

1. Sumažėjusi variklio kompresija – norint įsitikinti, kad variklio kompresijos kritimas yra pagrindinė sunkaus užvedimo priežastis, reikia išsukti žvakes ir kompresometru patikrinti kiekvieną cilindrą atskirai.

2. Nutrūkęs paskirstymo diržas. Šio gedimo simptomai tai starteris suka veleną greičiau nei įprastai. Šio gedimo pasekmės – priklausomai nuo variklio modelio nutrūkęs paskirstymo diržas gali užlankstyti vožtuvus.

3. Peršokęs variklio paskirstymo diržas. Toks gedimas sąlygoja taip pat vožtuvų lankstymą kai kuriuose varikliuose. Norint pakeisti vožtuvus tenka nuiminėti variklio galvą. Išoriškai girdimas vožtuvų kalenimas tuo atveju kai variklio paskirstymo diržas būna peršokęs per dantį. Dažniausiai pasitaiko kad viso to kaltininkas yra diržo įtempėjas.

4. Dyzeliniuose Bmw ir ne tik,  varikliuose variklio neužvedimą sąlygoja tokios priežastys -   blogas pakaitinimo žvakių veikimas. Gali būti, kad žvakėms atėjo galas, arba jos negauna pakankamai srovės, arba dėl kokių nors priežasčių grandinėje įtampos nebėra visiškai. Tokiu atveju pakaitinimo žvakes reikia išsukti ir patikrinti jų veikimą. Jeigu žvakės geros reikia ieškoti kurioje vietoje dingsta įtampa ir žvakių maitinimas.

5. Kuro padavimo problemos Bmw ir kitose automobilių markėse. Tai purkštukai, aukšto slėgio kuro siurblys ir visa eilė elektroninių šios sistemos daviklių, dėl kurių gali nutrūkti dyzelino padavimas į degimo kamerą. REIKIA KOMPIUTERINĖS DIAGNOSTIKOS

6. Vidinės variklio nusidėvėjimo priežastys – stūmokliai, vožtuvų įvorės, balnai, žiedai, cilindrų simetriškumas. Pasekmės – pakitęs variklio darbo garsas, dėl padidėjusio slėgio variklyje tepalas pradeda sunktis per tarpines ir kitas silpniausias vietas. Tokiu atveju geriausia atlikti pilną variklio kapitalinį remontą.

 Jeigu pasukus raktelį išgirstate garsą "Tą-kkk...“ gali būti, kad :

1. Dėl pernelyg mažo tepalo lygio variklyje veleno guoliai užstringa. Šiuo atveju reikės ardyti variklį.

2. Užsikirtęs švaistiklio pirštas švaistiklyje. Reikalingas remontas, kurio metu reikia pakeisti sugadintus pirštus ir švaistiklius. Tai dažniausiai pasitaiko senesniuose Bmw markės varikliuose.

3. Lūžęs švaistiklis – tai nutinka esant tepalo trūkumui, dėl ko perkaista variklis ir lūžta švaistiklis

4. Nulūžę starterio dantračiai užstrigdina smagratį. Reikia pakeisti smagratį ir starterį.

5. Paskirstymo veleno grandinės gedimas. Norint įvertinti ar tai tikrai veleno grandinė užstrigdino variklio prasisukimą reikia nuimti variklio galvutę, priekinį dangtelį. Įsitikinus, kad gedimas šioje vietoje reikia pakeisti grandinę, įtempėjus ir dar apžiūrėti vožtuvus, nes yra tikimybė, kad ir jie gali būti palankstyti.

6. Hidrosmūgis – deformuoti švaistikliai. Reikalingas variklio remontas.

7. Į tepimo sistemą patekęs antifrizas gali visiškai sugadinti vidinę mechaninę dalį, nes dingęs metalinių detalių tepimas velia indėkus ir t.t. Šiuo atveju reikia keisti tarpinę po galva ir apžiūrėti visą variklio mechaniką, o esant pažeidimams juos šalinti.

Ir pabaigai - jeigu manote, kad galite savo automobilio gedimą aprašyti išsamiau elektroniniu paštu tai užklausos forma kaip tik jums :


Variklio diagnostikos centras tai ne tik diagnostika:

1. Tai ir BMW benzininių variklių paprastas ir kapitalinis remontas bei autodiagnostika

2. Tai ir BMW siurblių bei dyzelinių variklių remontas

3. Turime BMW elektronikos specialistą

4. Turime puikius važiuoklės meistrus

5. Pas mus dirba  4 keturi geriausi Kaune variklių remonto profesionalai

P.S. Norite daugiau galios ir mažesnių kuro sąnaudų? Mūsų CHIP TIUNINGAS jau startuoja!

Teikiame konsultacijas raštu  BMW diagnostikos klausimais ir svečiose šalyse dirbantiems meistrams

Jums paruošta užklausos forma žemiau:

Jūsų vardas:

El. paštas:

Antraštė:

Žinutė:


Patvirtinimo kodas